Service en garantie

SERVICE EN GARANTIE

Optiekzaak optic-services staat voor service, kwaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid.

We streven er naar om een optimale service aan te bieden naar al onze klanten.
Hier vind je een overzicht van welke service wij aanbieden:

1. Kwaliteitsgarantie:
Wij bieden garantie op zowel je nieuwe montuur, brilglazen en zonnebrillen.
Garantie montuur en zonnebrillen = 2 jaar fabrieksgarantie.
Garantie brilglazen = 3 jaar fabrieksgarantie
Echter, indien de fouten gebeurd zijn door onjuist gebruik (bijvoorbeeld krassen), worden deze niet terugbetaald en vallen dus niet onder garantie.

2. Gewenningsgarantie:
Op al onze brilglazen bieden we 2 maanden gewenningsgarantie.
Dit omdat je soms moet wennen aan bijvoorbeeld multifocale brilglazen. We staan altijd voor je klaar bij eventuele vragen of je kan altijd binnenspringen en dan helpen we je graag verder.

Kan je toch niet wennen aan  je nieuwe multifocale brilglazen? Dan worden deze gratis vervangen door een ander type multifocale brilglazen  of  worden deze omgeruild voor enkelvoudige glazen voor veraf  of dichtbij.

Ook voor jouw nieuwe vertebril of leesbril krijg je bij ons 2 maanden gewenningsgarantie.

3. Gratis service na verkoop:
Wij staan garant voor een optimale opvolging na aankoop van je nieuwe bril.  
Je kan bij ons altijd terecht voor gratis onderhoud van je aangekochte bril en zonnebril

4. Overdag geen tijd?  Maak je vrijblijvende afspraak na 18 uur.
Heb je overdag geen tijd door je werk of andere omstandigheden?  Dan kan je bij ons een vrijblijvende afspraak maken na 18 uur. 

Contacteer ons

Zit je met een vraag ?  Neem contact met ons op en wij helpen je graag meteen verder.
NEEM CONTACT MET ONS OP
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram