Service en garantie

Service, kwaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid.

Ik streef er naar om een optimale service aan te bieden naar al mijn klanten.
Hier vind je een overzicht van welke service je kan verwachten:

1. Kwaliteitsgarantie

Garantie op zowel je nieuwe montuur, brilglazen en zonnebrillen.

  • Garantie montuur en zonnebrillen = 2 jaar fabrieksgarantie.
  • Garantie brilglazen = 3 jaar fabrieksgarantie

Echter, indien de fouten gebeurd zijn door onjuist gebruik (bijvoorbeeld krassen), worden deze niet terugbetaald en vallen dus niet onder garantie.

2. Gewenningsgarantie

Op alle brilglazen krijg je 2 maanden gewenningsgarantie.
Dit omdat je soms moet wennen aan bijvoorbeeld multifocale brilglazen.

Als opticien-optometrist sta ik altijd voor je klaar bij eventuele vragen of je kan altijd binnenspringen en dan help ik je graag verder.

Kan je toch niet wennen aan  je nieuwe multifocale brilglazen? Dan worden deze gratis vervangen door een ander type multifocale brilglazen  of  worden deze omgeruild voor enkelvoudige glazen voor veraf of dichtbij.

Ook voor jouw nieuwe vertebril of leesbril krijg je 2 maanden gewenningsgarantie.

3. Gratis service na verkoop

Staat je bril wat te los of scheef op je gezicht? Dan kan je altijd langskomen voor gratis onderhoud van je aangekochte bril en zonnebril

4. Overdag geen tijd?  Maak je vrijblijvende afspraak na 18 uur

Heb je overdag geen tijd door je werk of andere omstandigheden?  Dan kan je een vrijblijvende afspraak maken na 18 uur.